perjantai 14. kesäkuuta 2013

Turmiolan Tommin tie

Joo. Niin se vaan kuulkaa on, että ei mulle saisi antaa yhtään ylimääräistä rahaa, heti osaan ne tuhlata. Rahaa paloi, mutta nyt mulla on ihan oma tab. Ja hienosti osaan jopa ihan itse opetella sitä käyttämään! Mikähän kumman viihde-elektroniikka tartunta mulle on tullut: olen kuukauden sisään ostanut iPodin ja nyt sitten tabletinkin... hui! No, harvoinhan minä itseeni rahaa tuhlailenkaan, nyt alkaa olla ekan kerran elämässä mahdollista rahaa kuluttaakin, kun ei tarvitse ihan jokaista senttiä metrin mittaiseksi venyttää. Kai tästäkin pitäisi opetella nauttimaan hyvällä omallatunnolla.

Pikkuhiljaa olen opetellut sitäkin, että on ihan ok työssäkäyvälle yli 40 v naiselle käydä silloin tällöin kampaajalla ja kosmetologilla, saa siitä nauttia jos on välillä ihan nätti olo! Olenhan jo oppinut senkin, että jos ulkomuotoani kehutaan, sanon kauniin kiitoksen sen sijaan, että alkaisin dissata omaa ulkomuotoani. Tuntuuhan se kivalta, jos mulle sanotaan että näytän kauniilta! Ja saa tuo sanoja olla sitä mieltä, ei minun tarvitse mennä hänen mielipidettään mollaamaan, jos en ole tottunut sellaisiin sanoihin... Pitäisi opetella itsekin sanomaan itselleen ääneen kauniita sanoja silloin kun itse kokee ne aiheellisiksi. Rakasta itseäsi, niin on mahdollista rakastaa myös muita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti